Marleen Bekkers, Rob Beltman en Kris Brees, alle drie partner bij ICSB Marketing en Strategie, brachten samen met MEDEM Publishing een volledig ge-update versie van Klant in Zicht, Marketing voor not for profit organisaties. Het is, conform de tijdgeest, alleen beschikbaar als E-book. Het boek is verkrijgbaar via de BrunaTablisto-app (leesplatform voor tablets) en in de webshop TQL (zie link onderaan de pagina).
Onder invloed van privatisering, dergulering en veranderende wet- en regelgeving zijn organisaties die zonder winstoogmerk ondernemen steeds meer genoodzaakt nieuwe geldbronnen te vinden en klantgerichter te werk te gaan. ‘Klant in Zicht’ is een praktische handleiding voor managers in not-for-profitorganisaties en helpt hen stapsgewijs (en met talloze voorbeelden) met het opzetten van de marketingstrategie en het marketingbeleid. De auteurs bieden handvatten om de marketingactiviteiten aan te sturen en de effectiviteit ervan te meten en verbeteren.
ICSB adviseert al meer dan 25 jaar profit en non-profit organisaties bij uiteenlopende strategische en commerciële uitdagingen. We maken samen met onze klanten een strategisch plan, voeren vernieuwingen door in businessmodellen of helpen met de invoering van klantgericht beleid (CRM). Het ICSB motto is: kennis in actie.
MEDEM Publishing levert zakelijke informatie voor ondernemers, managers en professoinals. Onderdeel daarvan is de (gratis toegankelijke) kennisbank TQL (The Question Library), waar vakexperts zo’n 20.000 vragen beantwoorden over strategie, management, HRM, juridische zaken, financiën, ICT, etc.